tiistai 31. joulukuuta 2013

2014

Vuosi 2014 on ihan nurkan takana!

Minulle tuleva vuosi on tosiaan täynnä kaikkea uutta. Olen juuri valmistunut, työt ja ura ovat edessä, ja rakas saksalainen siskoni tulee ilokseni, ainakin näillä näkymin, syksyksi Suomeen! Olen superhappy! Käsi sydämellä, hänen vierailunsa hakkaisi mennen tullen vaikka Channing Tatumin.

Myös pidempikestoisen ulkomaanreissun suunnittelu jatkuu, ja minun on laadittava säästösuunnitelma kootakseni tarvittavan matkakassan. Lisäksi treenini, joka on viimeaikoina rehellisyyden nimissä ollut laiskanpuoleista, tulee kovenemaan. En ole ollut minkään kuntosalin jäsenenä muutamaan kuukauteen, ja odotan innolla tilaisuutta päästä taas sellaiseen liittymään.


Ensimmäistä kertaa historiassa myös minulla on uudenvuodenlupaus! (En yleensä ole näistä kovin perustanut, mutta pitäähän tätä kokeilla, kun kerran sopivan lupauksenkin satuin keksimään.)

Ensi vuonna aion panostaa elämyksiin.
Haluan esimerkiksi
  • käydä elokuvissa useammin
  • nähdä upeita maisemia
  • lukea loistavia romaaneja
  • ihastua
  • kokeilla uusia harrastuksia
  • maistella uusia ruokalajeja
  • opetella uutta
  • juhlia
  • tavata uusia ihmisiä
  • sanoa useammin "kyllä"












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti